CPL - Chalmers Publication Library
| Utbildning | Forskning | Styrkeområden | Om Chalmers | In English In English Ej inloggad.

PRE - Att skapa ett företagsspecifikt arbetssätt för att hantera kundkrav.

Matti A. Kaulio (Institutionen för konsumentteknik) ; MariAnne Karlsson (Institutionen för konsumentteknik) ; Peter Rydebrink ; Marie Klemets
Mölndal : Institutet för verkstadsteknisk forskning, 1996. ISBN: 91-972795-5-2.- 143 s.
[Bok]

Nyckelord: kundcentrerad produktutveckling, produktutvecklingsprocess, kravhantering, kundkrav



Denna post skapades 2009-04-08. Senast ändrad 2015-05-08.
CPL Pubid: 92324

 

Institutioner (Chalmers)

Institutionen för konsumentteknik (1900-2003)

Ämnesområden

Industriell teknik och ekonomi
Övrig annan teknik

Chalmers infrastruktur