CPL - Chalmers Publication Library
| Utbildning | Forskning | Styrkeområden | Om Chalmers | In English In English Ej inloggad.

Learning Outcomes in Challenge Based Master’s Theses for Sustainable Development

Kamilla Kohn (Institutionen för teknikens ekonomi och organisation) ; Ulrika Lundqvist (Institutionen för energi och miljö, Fysisk resursteori) ; Johan Malmqvist (Institutionen för produkt- och produktionsutveckling) ; John Holmberg (Institutionen för energi och miljö, Fysisk resursteori)
Chalmers' 6th Conference on teaching and learning (KUL), January 12, 2016, Chalmers University of Technology, Göteborg, Sweden p. 5-8. (2016)
[Konferensbidrag, refereegranskat]

The main part of Chalmers Challenge Lab is a Master’s thesis course with the special ambitions that the students should be able to identify sustainability challenges, formulate research questions, have dialogues with stakeholders, work multi-disciplinary, and be able to take action towards implementation. These ambitions are evaluated in this study.



Denna post skapades 2017-01-19.
CPL Pubid: 247417

 

Läs direkt!


Länk till annan sajt (kan kräva inloggning)


Institutioner (Chalmers)

Institutionen för teknikens ekonomi och organisation
Institutionen för energi och miljö, Fysisk resursteori (2005-2017)
Institutionen för produkt- och produktionsutveckling (1991-2017)

Ämnesområden

Hållbar utveckling
Pedagogiskt arbete

Chalmers infrastruktur