CPL - Chalmers Publication Library
| Utbildning | Forskning | Styrkeområden | Om Chalmers | In English In English Ej inloggad.

Second Language Teaching and Learning with Technology: Views of Emergent Researchers

Linda Bradley (Institutionen för tillämpad informationsteknologi (Chalmers) ; Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande ; Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)) ; Sylvie Thouësny
Dublin : Research-publishing.net, 2011. ISBN: 978-1-908416-00-1.- 229 s.
[Bok]

Although technology has become embedded in our everyday life, researchers and practitioners constantly strive to find ways of incorporating technology in education, language learning being one of those fields. Numerous publications on this subject are available, mostly on condition that one is affiliated with a university, and that this university subscribes to a broad spectrum of publications. With the aim of widening free access research publications, we have elaborated a peer-reviewed eBook published under a Creative Commons licence. Young researchers from a variety of countries participated with a chapter of their ongoing projects. The themes approached within these projects represent topical areas of language learning and technology within collaborative, personal and virtual learning environments.

Nyckelord: CALL, language learning, technology



Den här publikationen ingår i följande styrkeområden:

Läs mer om Chalmers styrkeområden  

Denna post skapades 2011-09-07. Senast ändrad 2011-09-12.
CPL Pubid: 145928

 

Läs direkt!


Länk till annan sajt (kan kräva inloggning)


Institutioner (Chalmers)

Institutionen för tillämpad informationsteknologi (Chalmers) (2003-2017)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (GU)
Linnécentret for forskning om lärande (LinCS) (GU)

Ämnesområden

Informations- och kommunikationsteknik
Övrig informationsteknik
Medie- och kommunikationsvetenskap
Kommunikationsvetenskap
Språkstudier

Chalmers infrastruktur